5 užkandžiai, kuriuos verta turėti su savimi

na-001Įsivaizduokite: atvykstate į darbą ir pradedate skaityti 1001-ąjį dar neskaitytą gautą elektroninį laišką, perskaičius ir atrašius – susirinkimas ar du ir žiūrėkite, jau 15:30? Kita situacija: sekmadienis, Jūs vežate savo mamą apsipirkti (arba atvirkščiai) ir net nepastebite, kaip praėjo keletas valandų, rankose laikote šilkinę palaidinę ir Jums jau metas susitikti su draugais, o paskutinį kartą valgėte ryte… Abejais atvejais Jūs liekate nepavalgę…

Mūsų kasdienybėje tokių situacijų daug ir jos neišvengiamos. Po sunkios dienos, grįžtame namo alkani ir ką darome? Atsidarome šaldytuvus ir valgome viską, ką randame. Ką daryti, kad taip nebūtų? Dienos metu su savimi turėti užkandžių, kurie padės išvengti persivalgymo vakare.

Štai keli sveiki užkandžiai, kurie suteiks sotumo jausmą ir nepakenks kūno formoms:

#1 Vaisiai. Juk nesunku prieš išbėgant iš namų į rankinę įsimesti obuolį, kriaušę, bananą ar kitą mėgstamą vaisių, kuris gali išgelbėti dienos eigoje. 

#2 Šaltu lėtaeigiu būdu spaustos sultysNe visada pavyksta pasigaminti ko nors rytojaus pietums, o kartais tiesiog nėra laiko jų pavalgyti. Išeitis gali būti šaltu lėtaeigiu būdu spaustos sultys, kurios tikrai suteiks sotumo jausmą. FIT FOOD siūlo įvairius skonių derinius, iš kurių kiekvienas išsirinks savo mėgstamiausius.

02 pazengusiems_be seselio2 new

#3 Riešutai, džiovintos uogos ar vaisiaiRiešutai, džiovinti vaisiai ir uogos ne tik skanus, bet ir puikus sveikuoliškas užkandis. Susitikimo metu tikrai pilvas nebegurgs!

#4 BatonėliaiTai išeitis tuomet, kai laiko nėra, o valgyti labai norisi. Batonėliai, kuriuose gausu sėklų, uogų ir kitų ingredientų, tikrai padės nepersivalgyti vakare.

Granola bar on white background#5 VanduoVandens svarba organizmui yra tiesiog nenuginčijama. Su savimi visada turėti vandens lengviau, kai turime tam skirtą gertuvę

Kartais tokia maža smulkmena – užkandis rankinėje, mašinoje ar stalčiuje, gali padėti formuoti sveikos gyvensenos įpročius! Gal pradėkime jau nuo rytojaus?

Leave a Reply